четвъртък, 14 декември 2017 г.

Коледен книжен маратон

Здравейте, четящи, представям Ви тазгодишния коледен-книжен маратон, в който ще се включа. Той ще се проведе от 23.12 до 29.12, а категориите са седем - пет задължителни и две по желание. Споделям списък с тях и кои книги от съответните категории възнамерявам да прочета, като ще направя и ъпдейт след приключването на маратона, за да споделя дали съм успяла да изпълня предизвикателството. 





Книга на коледна тематика - "Коледна магия", книга, която е в домашната ми библиотека, но е без корица,.        





  



Книга, която ти е подарък - 




Книга, чиято корица е с коледни цветове - С цвят на елха избрах "Колеж за магьосници" - Лев Гросман. 







Книга на любовна/романтична тематика - "True Believer" - Nicalas Sparks.






Книга, която на снимка до камината би изглеждала tumblr - "И дъхът стана въздух" - Пол Каланити. В тази категория мога да включа безкрайно много книги, защото те са си красиви и бездруго, но тази вече съм я започнала, така че..







                                                         
Книга от жанр, който не си чел/а досега - "Нектарът на наставленията" - Шри Шримад А. Ч. Бхактиведанта Свами Прабхупада







Книга по избор - "Тайната градина" - Франсис Х. Бърнет













 Е, скъпи читатели, това са моите седем книги. А всички , които съм избрала да прочета през този период са такива, които вече притежавам, защото си обещах си да не си купувам повече книги през 2017г и затова си наложих да прочета възможно най-много от онези, които си седят на TBR рафтчето ми. А Вие? Ще се включите ли? Споделете ми кои книги сте си набелязали да подарите, кои искате да получите и прочетете! Целувки.


-Яна




Няма коментари:

Публикуване на коментар