петък, 25 август 2017 г.

"Убийството на Пепеляшка" - Мери Хигинс Кларк

Обещах и изпълнявам! 



Как се запознахме аз и Мери Хигинс Кларк...Понеделник е. Скучно ми е и ми се чете, но нещо ново, а не някоя книга от 30те непрочетени вкъщи. Споделям мъката си с приятелка, а тя ми снима библиотечката си. Справедливо. Някъде между Стивън Кинг и Хари Потър аз видях интересно заглавие...


  
Не предполагах, че криминалните романи ще ми харесат толкова много, наистина! А сега са ми слабост! От скромния ми опит с авторката и нейните творби, мога спокойно да твърдя, че е изумителна! 5 книги ги изядох за седмица и още бях гладна. Не спирах да се ровя.. онлайн, домашни библиотеки, книжарници.. Но не се тревожете, с която и нейна книга да започнете, и вие като мен ще искате да ги изчетете всичките. А какво е по-специалното на именно тази ли?

Водещата на телевизионно предаване за неразгадани убийства получава нов случай за шоуто си, материал за следващ епизод.  
 " Сузан Демпси, красива и многообещаваща студентка в УКЛА, е намерена мъртва. Смъртта й повдига много въпроси. Защо колата й е на километри от тялото? Стигнала ли е въобще до прослушването, уговорено в дома на обещаващ режисьор? Какво я свързва с професора й по компютърни науки – находчивият й ум или нещо друго? Защо Сузан е с една обувка, когато я откриват мъртва? "



Мери Хигинс Кларк пише увлекателно и те държи под  напрежение до края. Нейните герои са обикновени хора, здраво стъпили на земята, със силна връзка със семействата си. Убийците са представени хитри и лукави, които биват хванати единствено поради грешка и то - в последния момент. Препоръчвам я на всички любители на трилърите, които обичат книги с интересни и неподражаеми сюжети и непредвидена развръзка.


"Убийството на Пепеляшка" - криминален роман със спиращи дъха моменти и неочакван край.









Благодаря ти, Ана! За предоставената възможност, а на останалите - вие, които четете блога ми, сте страхотни! Благодаря! Надявам се новият ми пост да Ви е харесал! Целувки!
-Яна
 





Няма коментари:

Публикуване на коментар