понеделник, 21 август 2017 г.

"12 минути любов" - Капка Касабова

   Историята за един танц, един живот, която не харесах.

 Обещавам, че съвсем скоро ще направя ревю, върху книга от друг мой много любим жанр! Навярно фаворитът ми вече Ви е ясен, но не мога да скрия, че харесвам историите с щастлив край. Мога да чета с дни за силни духом хора, изкачващи се по стълбичката на успеха. Обичам доброто да възтържествува и след прочита на дадена книга душата ми да е в покой, да усетя, че светът наистина е добър и красив! За жалост, плетката от пътепис и мемоар не ми подейства подобно. Не знаех какво да очаквам, не съм разочарована, но се мъчих доста. Близо година я оставях и почвах, оставях и почвах. Принудих се да стигна до края, но историята не ме докосна.
В романа се разказва за вечно пътуващата и танцуващата Капка. Тя се влюбва и разлюбва. Танцува всяка вечер, а когато не го прави - сънува как танцува. Нейният любим е Тангото. Признавам, никога не съм танцувала, но ми се прииска. Авторката е описала много подробно стъпките в танца, залите, в които танцува, хората, с които споделя танца си и смелостта да се изправиш пред другите, да извървиш своя път. Историята проследява и няколко нейни афери с партньори в тангото. Капка Касабова ни дава ясно да разберем, че партньор в живота и партньор в танца са несъвместими и рядко това е един и същ човек и така оправдава героинята за несполуките в любовния живот. Не бързайте да я съжалите, тя не тъгува, любовта е в нея. Любовта към Него, Танца!
Четеше ми се български автор и предвид колко е харесван именно този избрах "12 минути любов". Може да се учудите, но много рядко чета анотации на книги. Избирам ги на принципа - красива корица, интересно заглавие, познат автор и по препоръка. Така стана и с тази книга, но съжалих. Много малко от историята ми хареса, а още по-малко ми подейства..
Но..

 "Няма такава книга, от която човек не би могъл да научи нещо." Гьоте



Прикачам частица от себе си и моята отдаденост към книгите, нещо, което малко хора знаят за мен, в знак на благодарност. Хиляди благодарности! 
За посещенията, за отзивите. На четящите, на срамежливите да коментират, на всички вас. На снимка е моят разделител към книгата. За всяка книга имам индивидуален и го оставям на последната страница, след прочита на книгата. Когато и да отворя на финалната страница, на която и да е книга, винаги се сещам за какво се разказва. Именно различните разделители ми помагат..
Още веднъж ви благодаря, приятно съм изненадана! 
А вие коя книга четете в момента? 
- Яна

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар